Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 8 januari 2010

Äntligen hemma

Ja det kan man nog säga!

Igår när vi steg upp satte vi igång motorvärmaren på bilen.......vid tiosnåret, efter vi hostande och frysande varit ute på supersnabb sväng med Kiba. Det var ju "bara" -34.....*hacketihacketi*

Som om det skulle hjälpa, sätta i gång motorvärmaren DÅ!!! Den skulle ju ha varit igång redan kvällen förre!!! Jag skyller på kylan, den måste ha fryst ner hjärnan oxå!

Vi fick inte igång nån bil int!!! Den hade frysit ihop, alla varningslampor som finns tändes, t o m en stoppskylt!!

Det var bara att invänta våren....eller åtminstone vänta tills bilen tinat upp, vilket tog ja en så där 8 timmar...bara...
Hem kom vi iaf, men det kändes som vi åkte i en traktor! Vågade int köra fortare än 70, för risken att få en ispropp fanns.

Men nu är vi hemma i värmen och fått sova i sin egen säng! OCH det vart ju blia....jamen -11 måst väl räknas som det???? =D

OCH....man är tillbaks till sin SEEEEEEEEEEEGA dator....DJUPSUCK!!! Skulle försöka lägga in alla foton jag tagit i helgen....OM datorn bara kunnat, så hade den sagt: VA!? jag väntade nästan att det skulle ha kommit upp på skärmen!
Den hade totalt glömt hur man gör...den skulle bara veta att jag stod och kikade på en nya snabbare dator på Expert idag! Bärbar dessutom! SNART.....

Nä nu ska jag plocka bort nå tvätt och inta min plats vis spisen....dom påstår att det kurrar i magen, vi har ju int gjort annat än ätit!!

Ha det!

Inga kommentarer: