Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 21 januari 2010

Harkel å host

....mja...det är väl så här jag känner mej ungefär...varför?
Har int det blekaste aning!
Skyller på nån eländig förkylning som härjar här. BARA den åtminstone kunde bryta ut! SÅ man BLEV sjuk, nädå vi tjollrar på med en symtom per dag!
Här om dan var jag så pionröd i ögonen, det kliade så jag höll på bli tokig!
NU har jag blåsor i mun.....

Nog om det.
Var på hantverks idag, trevligt! =D Målat klart det jag int hann före jul, en tomte. Nästa gång ska jag prova på nått som jag int gjort på flera är...sticka. En av "tanterna" hade stickkurs med oss idag...men jag vet int om nått fastnade i min skalle!..."stick en, lyft en tills du kommer till mitten...men sen då??????????"
Japp he ornse!
Var förbi på Apoteket, det enda som finns kvar i Staan...det andra blir Kronans Droghandel i februari. Jag säger då bara det, vilket jäkla namn på ett apotek! HAHAHAHA!
det vid Coop kommer att heta Hjärtat apotek....eller nått sånt. Men det skulle gå bra att hämta ut medicin på vilket som.

Jag har syndat idag.....=D kunde int låta bli köpa semlor! MUMS!!
Min förra arbetskamrat skulle ha gått i taket om hon visste det...HAHAHAHAHA!
Men...det var då det!

Hoppas att Mats får tag i en laddare till kameran, jag känner mej hand i kapad OCH det har ju aldrig varit så många fina skyar, fåglar....som nu! Givetvis!

Näpp nu ska jag sluta svamla.

"Sääj klokola å jöra hä
söm int jer tokut,
hä gå int å jämföör"

Byebye!

1 kommentar:

Nim sa...

Precis så har jag känt mig....men nu tror jag att hostan blir mindre, även om min man rymde till soffan inatt.

Bricanylen gör en verkligen darrig när jag tar 2 doser, försökte göra smycken en gång men alla pärlorna ut på det nystädade golvet....sånt händer.

Hoppas helgen blir bra.

Maj