Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 24 januari 2010

MJAO!!

Ja jag måste ju lägga in nåra foton på dom blivande"kusinerna"
Som än så länge är namnlösa.
Kiba har mest ögonen på matkulan som ligger framför katten! Så småningom försvann maten, efter några tassboxningar från katten. =D Inga klor framme!

Det är min systerdotter som har plåtat bröderna Katt.
Den gula katten var den modigaste och nyfiknaste av dom två.

Förhoppningsvis ska dom fortsätta vara vänner,Kiba och katterna. Så det int blir kattjakt när vi träffas.

Har annars sett SM i skidor idag. Det är faktiskt ganska kul se SM, och höra kommentatorerna! Hur dom uttalar ortsnamn....Buurträsk, trodde det hette Burträsk! Jo det var en burträskare med! Och några skelleftebor...troligen långt ner på listan, men ändå.
Att Kalla skulle vinna var ju, redan bestämt, höll jag på säga! har vi tur så har vi ett ganska bra damlag att skicka till OS.
Hellner hade det lite svårare. Richardsson, Södergren och Olsson var hackihälinen...Brink gick oxå bra!
Håller sej alla friska, så blir det kanske spännande till OS, iaf på sprinten.

Nu ska jag gå och ta på mej nå varmare, jag fryser! Inomhus dessutom....
Vi hörs!
kram

1 kommentar:

Nim sa...

Vilka små sötnosar. Skulle vara interessant att se hur våran hund skulle klara sig, eller katten. Fast springer inte katten så gör han ingenting, troligen skulle han gömma sig.