Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 11 januari 2010

"Värkligt"

Sanna mina ord! Det är VÄRKLIGT!
Som bara den....
OCH det beror på vädret så klart...när det hovrar runt minusstrecket så blir det så!
NU får det baske mej bli liite kallare, så jag får hämta mej ett tag! Får vår lär det ju int bli på ett tag!!

Så därför piggade jag upp mej med att beställa te från Tefrossa.
Hoppas nu bara att jag gjorde rätt när jag beställde!! jag klantade till mej några gånger...=D

Vad jag måste lära mej ÄR att läsa igenom ALLT, skriva UPP saker INNAN jag beställer...om jag kommer ihåg det här till nästa gång? Tvivlar på det!
Det blir spännande att se vad man får...det kanske blir en liten häst...????

Har mest suttit framför tv:n i helgen och sett skidor. Hm...måste ju träna rumpan inför OS...
Även om Tour di Ski ÄR lite konstigt, så är det ganska spännande, iaf när dom ska klättra uppför slalombacken. Men det märks att dom är bättre på det än första året, har nog speciallträning för det. =D

Men...vad är det för galning som hittat på det där egentligen??? Det måste ha hänt under nån fest..hm.....eller vad tror ni?
Nästa inslag blir väl backhoppning eller skytte...DÅ är det nog bäst att ducka!!

Besökte svärfars i helgen och beundrade nya STOR-tv:n...man kan sitta ut på bron och titta om man vill!! Men nu ser svärfars iaf texten utan förstoringsglas, alltid nått positivt!
Den ska visst vara bättre än våran tv, enligt min svåger, MYCKE bättre....bara det att jag ser ingen skillnad annat än storleken.

Ja...nu är det bara "blå"veckor ett tag. Och man får återgå till gamla vanor/ovanor beror på hur man ser det. ;-D
Men det är faktiskt ganska skönt...att börja stiga upp, iaf normaltid och int sova länge. Kanske kropp och knopp kommer iordning igen.
Julen ska ut oxå, men det får vänta till helgen.
OJ till helgen fyller min svägerska! Hon fyller....nästan som jag fast lite mindre...Undra vad hon vill ha???? Och sen fyller svärfar 80...hoppas det int är nån fler som fyller jämnt som jag har glömt!

I morgon blir det ev promenad med fibro OM jag mår någorlunda, går väl direkt till fiket annars.
Värker det så här, vet jag int, det känns som tandvärk!

Men nu ska jag vila.
Ha det ute i cypervärlden!

1 kommentar:

maj sa...

Ja du...att vädret kan ställa till det med värk och så. Jag fixar ju inte att det svänger så hemskt. Just nu är jag själv så himla trött och kan sova hur mycket som helst.

Skönt med blåveckor, speciellt när man jobbar i butik. Då är julveckorna bara sååååååååååååå intensiva.
Ha det nu bra ock sköt om dig.

Kramar
Maj