Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 31 januari 2010

Då har man gjort det igen!

Vad då? JO lyckats med den bedriften att bita söder en tand!
Konstigt egentligen...det brukar hända just EFTER jag varit hos tandläkarn!? Jag har ju int hunnit var där än!
Jag ser hur pengarna bara rullar iväg.....BUHÄÄÄÄ!!!
ONT gör det oxå! Idag är det synd om mej, så det så!

Så det blir att ringa tandläkaren i morrn och få en tid så fort det nu går. Innan jag rivit upp tungan allt för mycket.....VARFÖR går tänderna sönder på insidan för?????

Här har iaf snön vräkt ner i natt, ca 15 cm och det fortsätter att komma. traktorn är i full gång med att ploga här i kvarteret. Måste komma ihåg att slå en pling till sonen...i Ö-vik nånstans, och höra hur dom gör. Hem direkt eller mellanlandar i Umeå. Tycker int om att dom är ute och kör när det är sånt här väder. KOMMER att sova oroligt i natt!

Nu ska jag leta rätt på ett tuggummi och kleta fast det över tanden!

Ha det i snöyran!

Inga kommentarer: