Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 14 januari 2010

PAKET PAKET!!!

ÄNTLIGEN!
Ja...det gick ju fort! Jag beställde te hos TE FROSSA i måndags och imorse var paketet i brevlådan!
jag blev så till mej att jag glömde både dagstidningen OCH Pandurokatalogen som kom!

Höll int på kunna äta frukost av nyfikenhet på vad som var i paketet...fast jag visste! Man blir som barna!
OCH allt var med...synd att det var så kallt ute...för det doftade bara...kallt...så jag fick lov att öppna alla påsarna för att känna nått.
Och en lite överraskning låg i paketet, CHOKLAD! Men den försvann innan kl 9.00! Till frukosten!
Himla god!
Ska hädan efter käka choklad till frukost! Fick hjälp av sonen....=D

Pandurokatalogen fick följa med till Hantverksgruppen idag. Där var det riktigt trevligt, mycke prat och givetvis dök det upp ett problem. Som vi int kan göra så mycket åt. Fibro har vattengympa för medlemmarna och givetvis hade dom bara fått tid på torsdagar kl 13.00! I o f s slutar vi på hantverks då, men det tar tid att förflytta sej till andra ändan av staan! Men det är tydligen Eddahallen som bestämmer, även om fibro bokat före jul.....
Iaf så ska vi prova på att sticka tofflor, en av "tanterna" hade med sej stickningen och dom såg så, framförallt lättstickade ut! Det är viktigt! jag vet int än om mina axlar och fingrar kommer att gilla det här,men jag ska testa!
Tror att det blir att ta dom till stugan, för det är "braano" golvkallt där på vintern!

Givetvis kunde jag ju int låta bli att köpa burkar oxå! Köper man te, måste man ju han nånstans att "he" teet! Kunde ha köpt en hel långtradare med burkar!!

Har hunnit njuta av en sort, sen jag kom hem från Staan. Det var "Vägen till Månen" helt i min smak! Supergott!
Och det ska bli spännande att smaka det med Björnbär, så tokig som jag är i björnbär!

Ja...jag köpte ju te nere på staan oxå....hehehehe Roobios "Kryddigt och värmande" det går som smör i solsken här! tror sonen har druckit upp nästan allt utan att jag hunnit med!

Sen....ja, sen var det nog int så mycke mer.
jo...tack TE FROSSA för dom goa teérna!

ha en bra dag alla!

1 kommentar:

Tea Lady sa...

Hej!

Vad kul att du blev nöjd, det är min målsättning! Du är så välkommen tillbaka när du får slut...

Kram

Lena