Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 28 januari 2010

Jag fryser....

...enda in i benmärgen, tror jag! Var på tok för lite klädd, när jag var ner på staan! Men....vi skulle ju sitta inne!
Att man skulle ta sej till o från...DET glömde jag.

Har iaf varit på hantverk idag. "Stick-fröken" var borta, så vi fick klara oss själva. Och efter en del hårda ord, upprivningar och kastade stickningar, med dom orden: jag SKA aldrig mer....TROR jag att vi fick kläm på beskrivningen. Men OM alla våra tofflor kommer att se ut som "Frökens" det kan jag int lova! =D

Har egentligen int så mycke att skriva om...allt har frusit inne. Tror jag ska fixa en tekopp till så jag får värmen i kroppen. Och snöar gör det, små små fina flingor.
Nää det får bli mer en annan gång!
Ha det!

Inga kommentarer: