Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 6 januari 2010

Vi ser iaf...

...vägen än så länge! Men varje gång jag går förbi fönstret tänker jag: NU åker markisen och hela snöhögen i backen!

Har tillbringat mesta delen av dygnets timmar vid tv:n, håller på ha en hel del ont i ryggen! Alldeles självförvållat!
Men det blir så den här tiden på året. När det är mycke skidor och hockey som sänds. OCH värre blir det i februari när OS drar igång! Jag är och kommer nog alltid att vara en sportnörd!

Satt uppe och såg juniorerna ta brons, int direkt nån höjdar match. Sverige var för överlägsna för att det skulle bli spännande. Men det var roligt att dom tog medalj iaf.
Sen så har det blivit en del Tour di Ski, 3 milen idag, som av nån anledning var 36,5...???? Marcus Hellner kom på en fin tredje plats. Åt Northug verkar det int vara nått att göra!! Tjejerna gick det väl så där, inga topp placeringar. Sen var det ju skidskytte och staffet....ja vi fick iaf en 6 plats. Nu är det inge mer idrott idag, tror jag.... OM nu int AIK spelar, det måste jag kolla. NU måste dom börja vinna sina matcher annars....

Det bidde kallt här iafton, det kröp ner till -25, men det är så fuktigt ute än att det känns ÄNNU kallare! Så nån mer skoteråkning blir det nog int. Vi funderar på att åka hem i morrn faktiskt. Blir det kallt så går det som int att göra så mycket här....ja,jag klarar mej ;-D

Sitter och lyssnar på PINK "Crystal Ball" på Spotify, har fått igång det!!

Näpp nu ska jag gå och stänga den förbenade vattenkranen som håller på och droppar!!

Byebye!

Inga kommentarer: