Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 23 januari 2010

Kolla Kolla!

Jag har fått tillbaks min kääära kamera!
Mats "hittade" en laddare på jobbet, som följde med hem, och den funkade. =D

Är i stugan och slöar. Mellan alla skidor....det är ju faktiskt SM i Piteå OCH svt har behagat sända nånting iaf! Tycker dom har varit dåliga på det, dom kunde ha sänt ett sammandrag på afton åtminstone!
Hann inte se Magdalena Pajala spöa Kalla....vi fick kattfrämmande, japp det är sant. Två sötnosar, som än så länge är namnlösa. Fast jag hoppas att "Bilbo" och "Frodo" blir namnet.
Det är svågerns nyförvärv, som fick följa med på kaffe till oss. Vi trodde det skulle bli kattjakt, men Kiba tog det med ro. Bara hon har nått annat å äta så....nä hon var snäll med kissekatterna och dom var väldigt nyfikna på vad det var för en STOR svart katt som gick omkring och viftade på svansen! Hoppas jag får några kort av min systerdotter, hon kom upp och fotade en del.

Just nu vandrar Mats omkring som en osalig ande! Han vill till datorn och lyssna på hockey AIK spelar mot, vem det nu var...så det är väl bäst han får komma hit, jag blir väl utan mat annars!! HAHAHAHA!

Vi hörs!

1 kommentar:

Emma sa...

Åh så roligt att det funkade med Kiba! Jag visste det nästan, Kiba är ju så otroligt snäll (eller naiv?)

Hoppas på att få se nå kort!
Kram
Dotra