Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 26 januari 2010

Äntligen klar....

...efter sju år!
Ja...int med att läsa boken, och det är int bibeln som ligger där! Utan "Ansiktet" av Dean Koonzt...OCH den ska int ta sju år att läsa ut!
Nä...jag menar broderiet, det har varit klart i sju år, men det sista, att sy ditt ett bakstycke...oj vad tråkigt! Har tagit sju år att leta fram nål och tråd för att göra klart!
Men igår blev det gjort och det tog bara några minuter....sju år!!
Tänkte att ska jag nu slå mej på stickning, jag som int är nån stickare, så kan det ju vara skönt att DET DÄR int flinar mej i ansiktet varje gång jag tar upp stickningen av tofflorna....som jag redan har fastnat i beskrivningen på! Kom ca 18 varv, sen förstod jag ingenting!
FRÖKEN!!!!

Idag blir det en lätt promenad till kyrkan och fika...har int blivit av med värken, särskilt den i foten är enveten! Och det är ju liksom dom man går med...
Sen blir det vila, för sonen ska på dansträning så jag ska ut med Kiba fler gånger idag. Kanske man tittar på stickningen ..............

Det blir väl att sova med proppar i öronen i natt, det ska visst storma! OCH komma MER snö! Hela Sverige var täckt av ett enda stort snömoln på väderkartan.
Då blir det snöbollar runt hundtassarna och vattenpölar inne!

Näpp nu ska jag göra mej klar och gå ut i det....oj bara -2,8, int underligt att jag svettades i morse när jag var ut med Kiba, jag hade klätt mej för varmt!

Ha en bra dag!
Kram

3 kommentarer:

Hjortgården sa...

Men så tjusigt det vart sen - tappa nu inte bort dyrgripen!

Sticka är väldigt avstressande - bara man inte är fröken - som jag är ;-)

Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Men så tjusigt det vart sen - tappa nu inte bort dyrgripen!

Sticka är väldigt avstressande - bara man inte är fröken - som jag är ;-)

Kram Maud

Maya sa...

Nyyydelig bokmerke!
Og sju år går fort ;)

Beskrivelser på kortvikninger finner du overalt på nettet!
Inne hos InkyWings har jeg flere steg for steg, ellers så må du bare søke rundt på nett ;)
Ha en flott dag,
klem fra Maya :)