Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 17 januari 2010

Tänk....

...vad konstig man är.
Det heter väl: Man saknar int kon,förrän båset är tomt.
Fast...jag har ju int blivit av med en ko!!
Men...tomt är det!

...det är konstigt hur man reagerar.
På saker.
Saker man aldrig haft, saknar man ju int. Kommer int heller att sakna...i första taget.
Men...attans OM man råkar skaffa sej saker!

...det är konstigt vad man saknar dom då!
Fast det är int HELA världen, den går int under.
Än iallafall och int pga en kamera.
Men...hur ska jag nu kunna ta kort på världen!?

...varför görs det int grejor som håller???
Fast det bara gått tre år, sen jag fick den.
Kameran alltså.
Men...så givetvis finns den int längre i lager.

...det är konstigt med sånt här, grejor alltså.
Har man dom för länge, finns det int reservdelar.
Som dammsugspåsar t ex...
Men...har jag tur går det att beställa ny laddare...
för det är den som gett upp!

...klick...

3 kommentarer:

japp sa...

Heij.. tack, du e goo du.
joo, alla har ju olika tider å passa jämt, så promenader ska passas in överallt..helst vi som
har hundar åså.
Tack för att du tänker på mej under dina prommisar.. jag får nog ta å skärpa mej å inte tänka mer på att jag går ensam, kanske, OM det nu går..ihihi..nee, inte är de väl såå farligt, men visst är det ju kul å utbyta lite ord åsånt, då man ändå måste gå.

Önskar dej en finfin dag å hoppas du finner en ny laddare..kram Helén.

Pockethexan sa...

Nej inte är det kul att köpa nya saker hela tiden bara för att de går sönder o det precis efter att garantin har gått ut..
vi verkar göra av med en vattenkokare om året o det brukar infalla före jul så i år blev det en ny vattenkokare igen i pressent av barnen, tur man har snälla barn!

Kramis!

<;D

Nim sa...

Hejsan!
Är man van att ha kamera så kan man inte vara utan. Min la av och jag köpte en ny direkt. Kylan har gett med sig och nu har vi -4, häromdagen störtdök det från -14. Skönt för jag ska ut och köra idag, bara jag nu int´ hostar mig av vägen. Bricanylen är verkligen dallerframkallande. Skulle greja med pärlorna men de flög överallt så jag fick ge upp.

Nåja, ha nu en riktigt bra dag.

Hälsningar maj