Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 19 februari 2010

BRONS!!

Vilken tjej!!
Aldrig trodde jag väl att hon skulle kunna stå på skidorna nå mer i OS!
Aldrig hade jag väl trott att hon skulle ta medalj!
Men...hon är ju blå o gul ini själen! =D
GRATTIS!!

NU har "vi" tre medaljer iaf. Skidskyttet igår gick ju inte efter ritningarna, men det hade jag verkligen inte väntat mej. Det är nog nått speciellt med att vara med i OS, även om deltagarna säger motsatsen. Och all den förväntan på guld som bla. Helena Jonsson har på sina axlar...en förväntan som tidningar, sportkommentatorer har byggt upp till otroliga höjder. Att gå in i ett OS där redan medaljerna är tagna, inte av en själv utan av andra som inte ens behöver lyfta ett finger. DET är inte lätt! Så jag hoppas att hon kan se bortom det här och komma igen, det kommer fler OS.

Ja...och jag som invaderade dotras rum...HAHAHAHAHA! Hon ringde igår....efter hon läst bloggen och berättade att hon kommer hem i helgen! Så det var bara att pocka ihop, så hon ska rymma datorn!
Och det gör jag så gärna, det är så sällan hon kommer hem numer! Så nu får vi rå om henne en hel helg!!

Nu ska jag int sitta här för länge, vaknade 04.30 ungfär i morse....med VÄRLDENS huvudvärk, typ migrän...höll int på få huvudet från kudden! Fick iaf tag i spikmattan och la den under huvudet och efter ett tag började det släppa, och jag somnade om, ja halvt om halvt iaf. Men jag är som tappe bakom vagn idag!! Allt går i slowmotion...och jag får int "tjvär" vänd på huvudet....


"He gå int å göra tjvå småhopp
öm du vill ta dä över klyfta"

"He du int vell va ve öm i möran
kån du si dell å val ve öm idag!"

Byebye!

Inga kommentarer: