Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 6 februari 2010

Snösvängen!

Mycke snö?! =D
Det är överhänget på våran balkong!
Snyggt va?? Ser nästan ut som vispgrädde, ca 1 meter överhäng...rakt ut! Fattar int att det hänger kvar!
Jaha...då var man insnöad igen, som om man int visste det....
Jag undrar bara hur vi ska komma åt att ge pippifåglarna mat?!
Det blir bergsklättring för att ta sej ut! Och Kiba lär bli väldans olycklig igen!
Här blev jag faktiskt riktigt rädd! Det är int långt från rumsfönstret! Stod och fotade när shoket kom ner dimpandes, som tur var stod jag inne!
NU är det iaf snö upp till rumsfönstret.
OCH jag inser att jag kommer nog int att kunna sitta där i vår och dricka kaffe!! Snön försvinner nog int före midsommar........

Hoppsan! Nu får vi kattfrämmande!
Vi hörs!

Inga kommentarer: