Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 22 februari 2010

Ja...det finns mer...

...än sport i huset.
I helgen kunde jag inte låta bli att köpa den här blomsteruppsättningen! Tänkte lite längre....till sommarn plantera sommarblommor i den och ha på broaltan....kanske...
Sen så har jag gjort några kort....och givetvis hamnade de i fel ordning, men skit samma. Det blev insidan först!
Och så här ser de ut på utsidan!
Har ju köpt en massa papper. så nått måst man ju få gjort....annars kan jag ju int köpa mer!
Det blir som ett gift det här med papper alltså....det går int gå förbi ett ställe som har scrapbooking utan att det vill "fåleve" en massa!!! =D
Och nu har jag ju invaderat dotras rum igen...till nästa gång hon vill fly från verkligheten! ;-D

Nä nu ska jag ta en kaffekopp...fast jag vet int egentligen om det är så bra. Varken sonen eller jag mår riktigt bra, känns som jag har feber..fryser.
Ja ja det visar sej väl....
Kram

Inga kommentarer: