Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 18 februari 2010

Ibland är det varmt...

...och ibland blir det jäkligt kallt igen! man hann ju bli bortskämd förra veckan, med solsken och nollgradigt. Imorse -20!!! Fy vad jag har frysit idag...HURRVENS!!

Ja jag vet int, men jag tror jag har fått en OS-skada....
Skulle visa sonen hur Northug stakar...och varför skulle jag det?! Vet int man jag måste ha sträckt mej, så det blir inge med skidåkning för mej...i OS.... =D
Ja sittsår håller man oxå att ha. Plus att det kommer att ta tid att jobba bort semlor, godis och fika!

OS ja....FY TUSAN vilken vurpa Anja gjorde!! Är väldigt glad att hon lever, medaljer är int meningen att man ska offra livet för! Ja för att int tala om Majdics avåkning! Tycker faktiskt att arrangörerna har brustit i säkerhetsanordningarna! DET ska int finnas ens den minsta möjlighet att köra av banan och falla flera meter ner!! Läste just att hon brutit 3-4 revben och lämnar OS, och har troligen fått resten av säsongen spolierad. Så jag unnar verkligen henne bronset! Hon kämpade trots smärtorna.
Så vi får verkligen hoppas att samma sak inte händer Anja, att hon blir borta resten av säsongen.

I kväll är det skidskytte igen, så man får hålla tummarna att damerna har drabbats av Ferry effekten!

Vad jag har gjort annat än sett på tv?? Jag har invaderat dotras rum! Har flyttat all min scrapbooking dit, så nu har jag allt framme och behöver int städa bort, förrän hon kommer hem!! Bra va? =D Så nu kanske det blir lite gjort. Det är så jobbigt att först dra fram allt på köksbordet och sen måsta stöka bort allt för att man ska kunna äta! Men nu.....och det är sånt bra ljus i hennes rum!

Idag har vi haft hantverk....och givetvis fick vi veta att vi måste flytta...IGEN! Visserligen bara nån trappa ner, men....DÄR, DÄR...jobbar en massa folk SOM inte tycker det är trevligt när vi är i närheten! DOM tycker vi har för roligt! Och gillar int att vi skrattar! Sist blev vi flyttade längst upp i huset, gången där före längst bort i korridoren...med en ordentlig dörr som DOM kunde stänga OM vi skrattade och hade roligt.....NU ska det BARA byggas upp en provisorisk typ flyttbar vägg mellan oss och DOM!!! HJÄLP!!! Då var det slut på fräckisar och glada skratt.....

Ja.........

Nä nu ska jag utfodra sonen som ska till Piteå på dansträning, att dom bara ämnar till att fara när det är så kallt! Hoppas dom har möjlighet till motorvärmare!

Bye bye!

Inga kommentarer: