Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 22 februari 2010

GULD och BRONS!!!

DET här loppet tror jag kommer att sitta kvar i hjärnan för all framtid! Vilket teamwork!! När Johan Olsson gick ifrån, ja då tänkte jag, det dröjer int så länge innan dom är i kapp! Men jobbet som Hellner och Södergren gjorde där bak i klungan....det var bra gjort! Lite norsk taktik! ;)
Den glädje som sen utbröt...har nog aldrig sett alla svenskar SÅ glada! Även de som int fick medalj!
För att int tala om Elofsson! =D Rubriken på nätet i Aftonbladet var kul..." Elofsson gråter, Bo A Orm gråter, Anders gråter, jag gråter ALLA gråter..." Ja vi grät oxå! Men man blir så ini bomben glad när nått sånt här händer!

Att det sen int gick så bra för våra skidskyttar det är en annnan femma. Men jag hade önskat att det gått bra för Helena iaf, och med bra menar jag bättre än 10:a, fast hon kanske är nöjd med det.

Sen får man ju börja hålla tummarna för Kronorna, det drar i hopp sej! Vinst mot Finland i morse med 3-0. Tror det var Slovakien dom skulle möta nästa match...och dom slog ju Ryssarna...

Sprintstaffeten i kväll blir intressant! Ytterligare en sen kväll....

Annars då, förutom idrott, gör int människan nått annat än glor på tv!? Jodå...jag stickar...så jag åkte på huvudvärk!! Mått rent uselt i helgen, men int sämre än att jag har kunnat fika och äta om ni förstår ur jag menar.....MEN sån jäkla VÄRK i hela kroppen! Och när det är -21 och blåser, ÄR det ingen höjdare! Såg i Norran idag att eftersom det blåst så mycke var den egentliga temperaturen -34! Int underligt man mådde som man mådde!

Dotra och Mats har tvättat Kiba, det var apselut en nödvändighet! Sen blev det lite klippning...så nu ser hon iaf! Men den rackarns vovven försökte lura mej i går kväll!! Sista rundan ut, ville hon nog int egentligen ut, det blåste ju! Så hon satte sej och LÅTSADES kissa! Bara för att hinna in så fort som möjligt! Men hon lurade int matte! Det blev en extra kissrunda, men sen sprang hon som bara den för att komma in!

Ja...nu har halva familjen åkt tillbaks till Umeå igen...och allt återgår till vardagen...eller som dotra sa: Hon skulle tillbaks till verkligheten igen.
Med plugg och träning. Och vi här hemma återgår väl oxå till verkligheten så småningom...efter OS!

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: