Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 10 februari 2010

Då har man gjort det man ska idag då

Vad då? Jo varit till den förbaskade tandläkarn igen! OCH fått domen...ja int riktigt men det känns ganska hopplöst.

Har varit och köpt nått som jag ska skölja med, Klorhexedin, två ggr per dag mot inflammation i tandköttet. Sen ska jag ditt nästa vecka igen! Hoppas jag får mängdrabatt!!

Har en misstanke om att det har blossat upp i mun, eftersom jag fick sån värk här efter jul. Och då blir immunförsvaret dåligt.
Så vi får se om det blir löständer eller...nä så långt ska det väl int gå! Men jag tycker liksom att det räcker med värk i kroppen och int en massa annat tjafs!!

Men jag tröst köpte nått alldeles OTROLIGT gott, innan jag for hem. En Choklad semla!! Det var gjort på Kringlan, som ligger på Moröhöjden. Dom säljer visst till en del kafeér i staan. Det blir alldeles säkert fler av den sorten!

Har iaf varit lite duktig idag, har manglat sängkläder....men, det dyker alltid upp ett sånt här JÄTTELAKAN med resår till en 120 säng! Ett sånt där dra-på-lakan, OCH dom går ju int å mangla! Skrövel skrövel....

Näpp nu sk ajag sätta mej och se det jag spelade in igår, Navy...nu försvann det.....
Men var det nån som såg Vinterspelen i Åre?????
Kan INGEN.....MÅSTE Måns Herngren vara med???? Alltså han sa inget vettigt eller roligt under hela programmet, bara "kiss o bajshumor" .......

Näpp tv och mera kaffe!

Ha det och var försiktig med hur du borstar tänderna! Annars blir det DYYRT!

2 kommentarer:

japp sa...

Heeij goa du, å tack för grattiset till Lowiz, hon är en riktig dam nu..min käraste Lowiz.

Nee, usch för tandis, å jag som inte varit där klart än, men jag tror att de får dra min tand, tur jag inte har nåt problem med den, än iaf, den är ju döööö, den skrutten.

Hoppas de ska gå bra för dej nästa gång.. Ha en superfin dag, å masor me kramar till dej å Kiba..kram Helén.

japp sa...

heheheh.. jaadu, kanske Kiba jamar då hon har kvalster i nosen.. vem vet.. de "västerbottniska" kvalst.ren kan.ske ter sig på de viset.

Här bakas det semlor nu, huset blir snart fullt av familjen som ska samlas på mat, sen en goo semla till efterrätt.. , längtar nu.
Snart ska de poff in i ugnen..mmmmm.

Hoppas ni får er en underbar alla ♥ dag..kram Helan.