Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 16 februari 2010

GULD IGEN!!!

FY tusan så spännande! Men nu har vi TVÅ guld!!
Och vilket lopp Ferry gjorde, jag tror han åkte i ilska över att det gick så dåligt i sprinten! Kanske tur att han inte vann det loppet.........
Hoppas att det blir tändvätska till resterande svenska lag i OS.

Annars så har jag spenderat över 2800 spänn på tandläkaren idag....det var mindre roligt! Men hela tänder måste man ha...men jag funderar allvarligt på löständer....nää, men nu får dom banne mej hålla ett tag!!
Man fått glädja sej med Ferry istället!
Och käka temlor!
Natti natti

2 kommentarer:

japp sa...

Heeeij.. wow, säger jag bara.. 2 guld.. skitkul både med Kalla och Ferry.. man fick ju rysningar.. vilket lopp..wow.

Hoppas allt är bra med dej?
Nee, nån speciell kvalstersort tror jag väl inte ni har.. skojja lite där.. men usch, så äckligt de är iaf. Hoppas de snart är över..3veckors behandling.. pest å pina.. inte kul me såna ohyror.

Nepp, nu ska jag skriva lite i min blogg, så jag sen får nåt gjort..kram på dej, ha en superfin dag. Helén.

maj sa...

Visst är det härligt med guld....och gratis för oss :). Syn bara för Emil Jönsson, för att inte tala om Anja. Vilken luftfärd hon gjorde, ett under att hon kunde gå sedan.

Tandläkare sysslar ju också med guld och det är inte gratis. Hoppas det ordnar sig för dig, har själv funderat på lösisar. Har gjort en krona (inte guld) och det var inte heller gratis.

Kramar
Maj