Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 24 februari 2010

JIPPI!! OS-GULD!!

Vilket gäng vi har!!!
Jag säger bara...ÄNTLIGEN!!!
Har skrikit, hoppat, suttit gömd bak en tidning...så nervös har jag varit.
Och när Northug tagit in så han var "bara" 15 sekunder efter...då hann jag tänka nu är loppet kört igen, men SVENSKARNA VANN!!
Och solen lyste...oj vad jag är glad...fast jag har huvudvärk....
Nu blir det säng, spikmatta och sova!!
Natti natti

2 kommentarer:

japp sa...

Heeij... härliga svenska Os-bilder.. glada leenden och härligt väder hade de.
Man är såå stolt å gla över dom alla, vare sig de kom 1.a eller 10.. en himla fin laginsats, glada härliga ungdomar.

Hoppas du har det bra idag..det blir en sväng till å kika på de små undren hos svägerskan din.. sååå himla fina, gooa å bara så mysiga småtroll. Sara är superstolt nu, gla å läntar, de förstår jag.

Hoppas du får en fin dag, jag har varit såå urusel på å svara på sista tiden, den har inte räckt till, vet inte varför. Kram på dej, här blir det dagjobb hela helgen, kram Helén.

japp sa...

Joo, de var ju kanonväder, å det blev ju ganska fint då vi äntligen var framme i Ske-å.. perfekt.
Trist vi inte träffades.. men de kan ju bli en annan gång..eller hur.

De var huuuuuur schnögga som helst.. du måste bara åka dit å goosa me dom. Vi längtar redan tills nästa besök..kram på dej..nu ska jag ila så jag hinner de ja ska innan jobbet. kram Helan.