Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 20 februari 2010

SILVER!!

En medalj till! Och vilket lopp!! Trodde hon var helt uträknad, då hon plötsligt dök upp som en kanon!
Bra åkt Anna!
Vad jag undrar över är...vars tog norskan vägen, Skofterud??? Åkte hon på samma tur som Majdic?? Och skadade hon sej??? För ut i skogen åkte hon, det hann jag se, för jag skrek "där var det nån som tog fel väg!" För det var nått rött som inte svängde när alla andra svängde! Hoppas bara att det gick bra.

Sen stackars Patrik Järbyn.....JAG avskyr störtlopp!!! Och jag tycker det har varit ovanligt många skador det här OS:et! Nu fatas det bara att nån blir skadeskjuten på skidskytte!!

Här...här har vi vinter! Solen skiner, det droppar från taket, men det är -20! Vackert som sjutton, men kallt om baken!
Har ägnat dagen åt att dra fram spisen och räkna spindlar....=D
Och givetvis torkat rent...så nu kan dom, spindlarna flytta dit igen.
Ingen bra arbetsställning, så nu har huvudvärken kommit tillbaks! Kaffe och spikmatta nästa!!

Ha en trevlig helg och må bäste sångare vinna i kväll....har int den blekaste vilka som står på tur i kväll! Här blir det skidor för hela slanten!
Byebye!

Inga kommentarer: