Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 1 februari 2010

Det får bli två inlägg idag.

Men det ska int bli nån vana! =D

Fick kaffefrämmen i morse! En kompis, som det gått alltför länge mellan gångerna vi träffats. Hoppas nu vi kan hålla det vi bestämde, att vi ska träffas oftare.
Jag hade lite svårt att prata, pga tandeländet, så Carina fick stå för pratat....jag stod ju för kaffet...
Och jag fick hjälp med en sak...med att avmaska toffeln....hm......hm....hur blev det där nu då? HAHAHAHAHA!
Ja alltså...att maska av stickningen!
Det lät som jag skulle avmaska karln! Fast han är ju ingen toffel....

Sen fick jag tid hos tandläkarn, vilken lycka! Min tunga känns som ett trasigt...jag vet int vad. Så nu har jag en ny fin tandsing i munnen! Tänk vad dom kan! Och jag har kunnat äta i afton! Prata oxå...om nu nån hade varit hemma så jag haft nån att prata med vill säga! Sonen är på dansträning...tycker att han har ju dansat hela jäkla helgen, det skulle väl vara nog!? Han var smått lyrisk i morse, hade fått träffat kompisarna från Göteborg igen.

...är lite putt...det är inge Bones på kanal 8 ikväll, så vad ska man se då???
Eller ska jag börja sticka på den andra toffeln?

Ha det!

2 kommentarer:

japp sa...

Hej hopp sockertopp. Å du har lyckats du me ser jag. Jag har en provisorisk fyllning nu, tror inte det går å bygga upp min tand, ska dit till veckan. Får man fråga VAD en ny tand gick på??? du vet, man blir ju svettig av bara tanken, å jag som har det framför mej, NOT NAJS AT ALL!!!

Hoppas du får behålla din nya fina tand nu då.. usch, vi får nog passa oss från goosaker.. men det är ju både på gott å ont, kanske.

kram på dej, å hoppas du har det bra annars. Helén.

japp sa...

Heeij jag igen.. duu, visst är det din syrra som har Midnight Fantasy? Nyfiken..hihih.. min kära dotter kikar ju efter en valp, å fastnade för deras hundar.. sååå fina.
Å bak i min lilla tomma skalle, så hade jag en aning om att de var din kära syster..visst är det så?
Guu, så mycket gulligt de fanns hos dom... nu ska jag kika vidare där.. å Sara bara längtar tills hon å killen får köpa sig en egen valp. Kram på dej tjejan. Helan.