Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 17 november 2008

Bläääää......

......idag är ingen bra dag. Vaknade med molande värk i käken, men det är ingen tandvärk som tur är. För ett par sommrar sen vaknade jag i stugan och hade fått käken liite ur led. Kunde int bita ihop den, utan fick med våld pressa ihop käkarna. Sen började helvetet, jag kunde int äta, tugga, skratta......ingenting. Så jag for till tandläkarn och det visade sej att jag fått en inflammation i käken. Jag fick en........hm, ja int fick jag bettskenan gratis precis! Men jag fick köpa en....dyyyrt! Efter nåra dagar gick inflammationen ner.
Men före det så fick jag in ett finger mellan tänderna när jag bet ihop!

Och nu förstår jag att jag fått ett NYTT ställe som fibron ska värka på!! Så nu har jag gått med bettskenan hela dan och läspat! Och det är int alltid jag hinner plocka ut den när det ringer! =D

Men nått trevligt har det iaf varit idag . Min Syster har varit hit på kaffe, det är int ofta! Vi bor SÅ väldigt långt ifrån varandra...*vissel vissel* IRONI !!

Näää nu har jag "pratat" nog, måste vila käften! =D
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: