Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 13 november 2008

Fy fasen, så slut jag är!!!!

Hade tänkt leta reda på nån bra bild på nån riktigt slut en.......men jag ORKAR INT!! Att man ska bli så slut av att ha roligt?! Varför????
Har varit på hantverksgruppen idag, vi har fått keramiken vi beställt. Så det blev till att måla! OCH......vi målade så vi nästan int hade tid med fika! OCH det är ju för hemskt! Att int ha tid för fika!!
Har nog aldrig fikat så fort =D

Nu har vi iaf lite till försäljning, om nån vill köpa på den traditionella grötfesten......som jag aldrig är på, på tok för mycke folk och liv!Klarar int av det, får värk på en gång! Det blev tal om att vi skulle stå och sälja på Folkparken en lördag......typ en loppis......suck......JAG älskar att GÅ påloppis, att köpa sånt som jag int behöver, hitta fynd....men, ATT STÅ och sälja själv, NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! Har int tålamod att stå där och se folk vela och pruta på ett redan förlågt satt pris......nääääää
Så vi kom ju i disskution igen. VARFÖR???? När vi kan varför kan int du??? Det är bara nån timme, nog kan du väl vara ifrån karln din, vi är ju det!! NÄÄÄÄJ JAG VILL INT STÅ!! Är hellre i stugan, men när "karln" bara är hemma på helgen så blir den helig.....helgen alltså......"mummel, mummel ja min karl är oxå borta jämnt mummel" NÄÄÄJ ska det vara så jäkla svårt att förstå att jag int vill!!!!!!!
Nu blev det som tur ingen försäljning....hehehehehe

Men nu har vi målat och nu är jag alldeles ofärdig. När jag var ut med Kiba alldeles nyss, kändes det som jag hade cement i benen! Och jag är av nånstans under bh:n.....så den åkte av......har spillt te fulla trappen upp till övervåningen och datorn, ett under att jag int hällt nått i tangentbordet.....men det finns te kvar, så än hinner jag! *ASG* Stel i nacken, det knakar oroväckande, men så konsentrerad som man har varit, stel som en pinne.....och dessutom nästan glömt fika!!!

Men....vi har ju fått snö, hela 3.......millimeter! HAHAHAHHAHAHA...ohjaja int mycke att skotta, men det blev ljusare!

Näpp nu ska jag fortsätta chatta med A-K från Södertälje.....jag skulle visst få kaffe sa hon...hur nu det ska gå till, blir säkert gott........undra om det kommer i diskettluckan????
Ha en bra dag!
kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska tatuera in en varningstriangel i pannan och sen ett sånt där traktor märke på baken som visar att det inte går så fort. Idag är inte kroppen snäll!

Tack för din kommentar.

kram

japp sa...

Heeij.. jodu, inte har vi mye mer snön nu, de har ju vräkt ner vatten från skyn,inte kul, så nu blir de haaaalt..usch.

Men guu, håller me dej, vill man inte stå där å sälja ska man inte behöva, men duu, endel förstår inte sånt,skit i dom du.

Hoppas ni får en njutbar kväll.. jag e såå slut, ska handla lite goodis, sen är de soffan..kram på dej. Helan.

Anonym sa...

Det är klart man får :)

Gårdsromantik sa...

Ja det brukar alltid straffa sig när man har skojj!

Klart du inte skall behöva stå och "kursa" om du inte vill.

Kram Maud