Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 7 november 2008

ÄNTLIGEN FREDAG!!

......ja äntligen.....OCH jag är liiite dagavill i dag, för gubben kom hem tidigt igår, pga majsjuka och huvudvärk, så jag har lördag idag. Helgen kommer att bli längre! I af kommer det att kännas så.

Jag har väl antagligen smittat ner honom.....bara jag int får magsjuka, det är det värsta jag vet! Tycker det räcker med att jag hostar både dag o natt.

Har fått kontakt med min dotter i England och fått höra att både hon och min kamera mår bra! Och det fotas! Men....jag hann visst smitta ner henne oxå, för hon har oxå blivit förkyld! Men.....SKVALLER: dom har lärt känna nån som visst har varit ihop med nån i "Morden i Midsomer" *fniss*
Ja.....egentligen så ska man väl ta och vila öronen fram till det att hon kommer hem igen......för allt det hon vill berätta!! Jag läser ju hennes dagbok på nätet, så en del får man ju veta redan nu. Sen tror jag att hon ska få bli reseledare! För jag skulle oxå vilja till England! Och Skottland!
Vad det är bra med datorer såna här gånger! Det känns int som hon är så långt bort, när man kan höras av varje dag. OCH om det blir nå problem där borta så kan hon ju höra av sej..........förhoppningsvis blir det inga problem.

Nää nu ska jag börja med middan......oj vad mörkt det blev ute! Det har aldrig varit riktigt ljust idag, frö att det varit mulet.....man blir så trött då....middan var det.

Ha en trevlig helg!

3 kommentarer:

japp sa...

Heeij.. usch, hoppas ni klarat er från sjukan nu..inte kul.. de önskar man ingen..huvva.
Nu e jag ganska så piggelin, har fått i mej både mat å fredagsgodis till Idol, så nu e de lite kaffe som gäller, har bara druckit 2-3 klunkar på morgonen, bäst å hålla coffeinet i topp, så man inte ligger imorrn igen..i abstinens..hehehehe.

SÅ du har dootra i England.. spännande. Hoppas hon kommer hem me massor av spännande å lyssna till, joo, de är ju bra me nätet så man kan hålla ständig kontakt, å även telen förstås. Tänk att utvecklingen gått såå långt..hehehe.
Hoppas ni får/fått en fredag av glädje å nöje, kram på dej. Helén.

japp sa...

Hejhej.. hoppas ni blivit piggare nu, eller de var väl bara guuben kanske som var sjuk..krya på sig iaf.

Jaadu, dessa små 4beningar.. de är roliga. Valpen, Lily var likadan som mamma Lowiz då valparna låg i valplådan.. Lily låg ofta i den där pinklådan å sov, tur de oftast inte var nåt bajs eller pink i den iaf..dessa tookstollar.

Idag blir de 6 timmar föreläsning.. Memea Mohlin kommer ju hit, ska bli kul å lyssna på.
Men de jobbiga är att jag inte kan sova ut, för kl 21 börjar jag jobba NATT!!!
Men jag får väl härda ut, får sova imorrn då jag fixat hundarnas mat åså, tur att Lily sover så gott i sin bur då jag behöver sova..hon har varit jätteduktig på att hålla sig, nån olycka i början såklart, men nu går de ganska så bra.
Däremot då hon busar me Lowiz, så kan hon släppa nån droppe inne, i farten, fast hon nyligt varit ute..tookern.

Ha nu en fin Söndag..en pappas dag.. kram på dej. Helén.

Sylvia sa...

Hejsan!
Tack för titten hos mig! :) Var jag hittar mina ideer till korten... Jaa, jag har en favoritsida som heter kortsugan.se. Det är därifrån jag fått mycket av mina uppslag, tyvärr ligger sidan lite på is nu tror jag... Annars är det ju massor av bloggar då, monnah, är en härlig & DUKTIG tjej! kortskissen.se är också jättebra! Lycka till!!! Sylvia