Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 27 november 2009

Snart!

Ja just det SNART! Bara snön kommer så....blir det jul!

Utan det minsta uns av julstämning, fast det ska man väl int ha än, så har jag satt upp julgardiner i köket och adventstjärna...JA jag hittade en stjärna på staan!!! Är så less på advents staken, så ett ombytte var av största behov! En i metall, ingen pappstjärna stående på fot....DET hördes tokigt! =0)
Nix den ska hänga i fönstret...tills jag blir less nästa gång!

Har även hunnit börja med klappar....eller har jag redan skrivit om det?? NU börjar det bli svårt hålla reda på vad jag gjort och int gjort...ogjort alltså!

Måste absolut skriva ner VAD som ska köpas och göras! Dotra och jag ska om allt går som det ska, ner på måndag och jaga...julklappar. OCH det är en del annat som jag ska fixa då. Ska te x in på Björkis och köpa schampo åt Kiba...och julklapp..ja ja jag vet... Sen ska jag på Clas
Ohlsons, såg att dom har smarta maschallhållare, två olika storlekar i samma, bara att sno på den! Skulle ha köpt dom i torsdags, men minnet räckte int till det...behöver mer minne!!!

Näpp nu ska jag ner och ta en kaffeslurk med en bit saffranskaka!
Tjingeling!

"Skriv opp vars nagerst du lägg
he du skull kömma ehugg"

...hehe..

Inga kommentarer: