Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 7 november 2009

Vinter!

NU blev det vinter! Trodde int mina ögon när jag drog upp rullgardin! VIT VIT VIT!
Men blött blött blött....hoppas nu bara att det får ligga kvar!

Förra hösten när jag tog kort härifrån var det knallrött av höstfärger, men det har det aldrig blivit i år. Och förra gången det snöade hann jag aldrig med att ta kort, innan det tinade bort alltihop. Så i morse åkte kameran med! Ville iag ha ett bevis på att det HAR snöat!

Visst är det vacker Lärkträdet, där det står i sitt gula barr! Tänk att det är ett barrträd, men ändå tappar allt barr?!

Idag har vi varit på bilprovning. Inte lätt inte lätt....jag går ju mest efter hur dom ser ut och int hur dom går! Vi fick en "provkörningspresent" för att vi varit och provkört bilen....en knallblå Subaru-pulka!! Kan ju komma till användning om snön får ligga kvar! =D En märkespulka...HAHAHAHHA!

Sen så har vi gjort tårta och firat dotra.
Och ikväll ska vi på kusinmiddag på Tatung...japp, det blir nog bra det. Återkommer om det...

Ha en trevlig helg!
kram

Inga kommentarer: