Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 12 november 2009

Torsdag, snart fredag....

...igen, VARS tar veckorna vägen?! Man hinner ju knappt stiga upp på måndagsmorgon, så är det söndagskväll igen!
Upplever att dagarna går fortare ju närmare jul man kommer....eller är det inbillning?

Fick liite panik när dotra och jag började räkna hur många veckor hon skulle vara hemma och det inte var så länge till första Advent!

JULKLAPPAR!! Vad tusan ska man köpa i år då?? Och varje år säger vi samma sak, Mats säger: Nu slutar vi köpa klappar! Men hittills har han inte fått nått medhåll. Och jag säger alltid: Det blir inte lika många som förut. OCH det har jag ännu inte lyckats hålla!

Att köpa till gubben är värst! För det önskas alltid borrprylar, kapmanicker, slipsaker och en massa som jag int har en blekaste aning om vad det är! Kalsonger vet jag va det är och vars dom finns! Men hur roligt är det att ge bort?! Böcker går alltid hem...men vi håller på behöva en STÖRRE bokhylla.

Onga...ja jag hoppas att det kommer en "önskelista" snart! Det var enklare för när man kunde köpa senaste Lego borgen eller Lego stallet. Fast DÅ tycket jag det skulle bli enklare när dom blev större och man fick köpa "riktiga" saker, som pannor...nä jag skämtar =D

Men saken är väl den att dom oxå har insett att dom inte är i behov av en massa klappar längre, men vill ändå ha nått.

Själv vet jag vad jag vill ha! =D Inga dyra, bara användbara klappar. =D Som choklad! Te! Nått att lyssna på, nått att hämta recept från och....

LUGN OCH RO
JULEFRID

Men innan dess ska vi göra julgodis och baka!

Några ord på vägen:


"Fer du fram för fort, kön he svartn för öga"

"He söm jer viktet änner på se ve åra"

Natti natti

Inga kommentarer: