Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 13 november 2009

Trötthetssyndromet....

....slog till! Det syndrom som följer med fibron...man blir TOTALT utmattad utan att ha gjort nått eller veta vad man gjort. Det bara kommer!
SÅ trött att jag egentligen vill krypa under täcket och int stiga upp förrän på julafton!
Det går inte att beskriva hur man känner sej. Varken hjärna eller kropp funkar som man vill att den ska.
Pratar man, låter det som man har kommit i osynk med omvärlden!
Kroppen värker och känns otymplig.

Det är inte ofta jag skiter i att städa men idag gör jag det och ska int göra det förrän till advent, så det så!
Det värsta är att det går inte att vila, som man vill vila, tror att man är för övertrött liksom. Och läsa bok, det är bara att glömma! Kommer att läsa om samma sida flera gånger och ändå inte minnas vad jag läst!

Hoppas jag är piggare till i morrn, för då ska dotra och jag ner på staan och göra den osäker! Sen ska det firas en svåger med att gå ut och äta, på Vegas...himla bra ställe och god mat! Det vill jag ju int missa pga jag är inne i en total trötthets period !!!
Nä ner och fixa kaffe!
Ha en trevlig fredagskväll alla ni ute i cyber
rymden!
Kram...zzzzzzzzzzz

1 kommentar:

Nim sa...

Åh, din stackare...vet precis hur du känner dig. Själv har jag mentalt börjat förbereda mig på att baka lussebullar...var ska jag söka energin till det. Sedan skulle man ju vilja att saffran skulle göra som manna i bibeln...regna ner från himelen. Vi tar 35,90 för ETT paket, kan lova att det inte blir lika många liter som förr.

Ha en bra helg.