Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 25 mars 2009

ÅOOJ va slut jag är!

Men oj vad roligt vi har haft! Fast......det känns NÄSTAN som vi har haft ett "HEMLIGT MÖTE"...fniss...
Har varit hos en av tjejerna i hantverksgruppen och scrappat! Och gjort saker alldeles åt oss själva, utan att nån ska lägga sej i vad vi gör......
OCH det bidde en lite ask, med två mindre askar i, att lägga kort, ordspråk, dikter eller recept i. Kanske skicka med lite godis oxå, som present.

Men som sagt, det kändes som vi var olydiga mot föreningen av nån jäkla anledning! Men vi kom fram till att vi skulle gå på studiebesök på Värkstadens hantverkdag nån onsdag och se hur det var där. Jag vet att vi är välkomna dit. Sen ska iaf jag avvakta till i maj , efter keramikmålningen få se hur det känns då, känns det lika som nu då slutar jag. Hm.......tror bestämt att jag sa så i höstas oxå!

Just nu är jag så slut att jag mest får sitta och rätta det jag skriver.....tangenterna sitter int där dom brukar!! =D

Men man är så koncentrerad när man håller på med nått man tycker är roligt, att man glömmer av att man int har kropp, för att sitta still och klippa papper! Att jag var så slut att jag nästan int tog mej till bussen! Sammasak händer när jag målar, då glömmer jag äta, gå på toa, ja allt, tills Kiba skäller på mej!

Jo....jag fick prova på healing oxå! Tjejen är utbildad, och hon prövade läka min hand som värker och nått hände under tiden, men det är väl som med massage, att man kanske int ska sätta igång och göra grejer direkt efter, som te x klippa papper, stansa ut bokstäver, man kanske ska hålla sej lugn!

Nää nu får det räcka för idag. Imorrn är det hantverksdag.................................................................................................................................................

Ja det kan ju bli trevligt. Kanske får tid att gå på Ådells, som säljer hobbygrejor och titta.

Ha det!


3 kommentarer:

japp sa...

Heeij tjejen.. duu, jag e gla jag int slipp dä.. så de så. Himla gla att du fortfarande kikar in..
Jag e inte lessen idag, men ibland bubblar såna där saker upp, å de är inte det att folk måste skriva då de kikar in, de får kika in HUR mycket de vill å hur ofta,utan mer de att de INTE svarar när å OM man skriver å många gånger är de ju så att man ställt nån fråga me.. man är nog allt för godtrogen.. tror för gott om alla.
Men ajg kan bara inte tolerera nonchalans.. dålig stil mm, usch, ska inte sitta här å trycka ur mej sån bråte igen, men du vet nog vad jag menar.

Nepp.. jag e gla idag, om än trött, så jag ska inte rensa av mej mer sånt här..
Hur har du det annars då?
SÅ skoj me era pysselkvällar.. trist att de var de där mej stämningen, hoppas de reder sig, jag vet ju hur viktigt de är me å få komma ut å pyssla me sånt man gillar. Men ni har ju iaf den lilla gruppen å pyssla i.. Visar du aldrig några alster som man får se??? är ju nyfiken vettu..ihihi.

Nepp, nu ska helan fortsätta sina kommentarer..orkeslösheten har tagit bort min ork å hänga här så mycket.. MEN, som jag alltid lovar.. jag svarar ALLA!

kram på dej. Helén.

Monika sa...

Hejsan Skellefteå! ;o)

Härligt att du besökt min blogg och hittat tips :o)

Här kommer en "fibrofia" till!

Igår passerade jag faktiskt din stad och stannade till för en kopp kaffe på Cooprestaurangen ;o)

Hoppas dom öppnar snart på Nordanås handelsbod. En absolut favorit för mej :o)

Trevlig blogg du har! Återkommer hjärtans gärna :o)

Kram på dej

Monika

japp sa...

Heeij goa du, å tusen tack för dina gooa kommentarer. värmer massor.

Jaadu, detta me bloggerier.. hoppas jag iaf fått sagt de jag ville, sen vad andra tycker kan jag ju inte göra så mycket åt.. men det är bara de att INGEN SKA TA ILLA UPP!!.. för det är inget pekfinger åt nån..
skrivklådan måste få sitt me vettu, å skallen var smockfull, så den sprängdes av "skit", som vanligt.

Hoppas du har haft en bra vecka hittills.. jag har varit såå lite inne på datorn, varken ork eller lust har infunnit sig.. usch, olikt mej..hihihi.
Nu har jag såå ont i halsen, å är såå trött..kanske jag ska sova lite då, joo, känns så.
Pözzar å kramaz å ha de gött..vi hörs. Helan.