Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 9 mars 2009

Jaha, då var vi där igen.....

....Måndag alltså. OCH här har vi sjukstuga! Så går det när man far till stugan och ska slappa! Man blir förkyld.....ja int jag, jag verkar ha dunder immunförsvar i vinter, aldrig riktigt frisk men aldrig riktigt sjuk. Ja.....det kanske int är så mycke till immunförsvar. Men Mats dratta dit, så han ligger i feber idag. Han var till Sthlm förra helgen så han har väl fått nån Sthlms-bacill!

Men vi har haft det härligt i stugan. På lördag kom t o m solen fram ett tag, och Kiba har fått åka skoter! Sen så.......har jag INT läst en endaste rad i boken, INT fixat till skåpen heller, vete tusan vad jag har gjort egentligen??? Sett friidrott, men det var ju int hela dan.....Minnesförlust helt klart. Varit ute och gått på skoterspåret......antagligen blev det en riktig slappar helg eftersom jag int minns nå!

Det blev däremot en hel del bråkande med datorn! Och vi kommer fortfarande int ut på nätet så det blir till å fixa nått......fort enligt mej, jag vill ju ha det där klart så fort som möjligt, så jag har nån nytta av datorn om jag ska vara där själv.

Annars så värker ryggen så inni nordens, antagligen sitter min förkylning där......DÄR finns det inget immunförsvar!

Näpp nu ska jag gå ner och koka kaffe, få se om gubben vill ha en köpp!
Ha det!

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så härligt att bara njuta.

Man brukar ju dra på sig en massa basilusker på flyget.

Kicka in till mig och hjälp mig med en röstning! Snälla! :-)

Kram Maud

Anonym sa...

Ha ha ja då han överlevde, men han va lite mör ;-)

Ja det är en Sofftis, det finns 2 i familjen.

Stor kram

Anonym sa...

Det är en helt underbar ras men jag kan bli lite less på pälsvården. Eftersom dom ska ställas så kan man ju inte klippa ner dom hur jag vill heller. Det får bli sen när dom gjort sitt i ringen :-)

Nim sa...

Jadå, visst måste man slappa ibland. Själv har jag inte sovit nåt i natt, fick ta en dundertablett vid fem och durade i soffan resten av natten...VÄRK.... Ska faktiskt sjukskriva mig i dag, kanske kan jag komma i fas.

Här snöar det för fullt idag och gissa om man är less....vill ha vår nu...

Ha det bra

kram
maj