Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 21 mars 2009

JIPPI!!

VI har uppkoppling igen!! PUH!!
Och givetvis kommer ett helt gäng uppdateringar som ska göras, just när man tror at man har gjort klart, lyser en gul plopp längst ner!
Har just uppdaterat Media Player och nu vill msn att jag ska uppdatera!

Men jag har hunnit sitta ute i solen och sola en stund.......före alla skidtävlingar börjat. Varit ute och gått på skoterspåret, men det blåser faktiskt ganska kallt.




Ska int skriva så mycke, för jag sitter med lindad höger hand. Mmmm.....jag HAR int ramlat, har int stukat...det bara värker utav bara den alltså. Kan vara för att jag klippte Kiba förra helgen. Men det sjukaste är nog att det ÄR en GAMMAL stukning som spökar! Är man fibro så är man! >:(



Just nu spelar AIK och Mats sitter och håller koll på text-tv.

Tack för gratulationerna!=D



Nä nu är det bara att ge upp! Och försöka vila.......men jag har ett skåp att fylla......

Ha en fortsatt trevlig helg!

1 kommentar:

japp sa...

Heeij..usch, hoppas de går över snart me din arm.. inte kul.
Såklart du behöver komma dej hitöver å få dej en ledig shoppardag..såklart. Hoppas ni fyndar nåt.
De e ju ganska många som brukar åka från Ske-å å hitöver på shopping, å vi tycker ni har mer hos er.. vi brukar vara dit ibland å både shoppa å julhandla..kul me lite annat såklart.

Å man får ju gratulera damen i efterhand då.. HURRAAA!
DU verkar ha samma humor som jag.. fyller inte jämt, men varje år..hahahaha..så säger ja alltid me.;-)

Nu ska Helanfelan göra sig klar för natta.. kram på dej vännen.. Helén.