Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 23 mars 2009

Tänk vad man blir....

....bortskämd fort! Ja då menar jag int med all choklad som jag fick, när jag fyllde år, DET kan man aldrig bli för bortskämd av.........bara tung av.
Nää jag menar temperaturen. Vi har haft ett gudomligt väder med plusgrader, inga täckbyxor, extra tröjor, mössa och vantar. Åså var det -4,8 i morse när jag skulle ut med Kiba. Inga jättehöga minusgrader, men.....uj vad det kändes kallt! Och jag funderade länge om jag kanske skulle klara mej utan täckisar, men det var tur att jag tog dom iaf. OCH snöa gjorde det oxå till råga på allt......jag har ju som gått in i en fas, som innebär att det ska bli vår nu! Iaf vårvinter med sol och klarblå himmel, kaffe........och så småningom tussilago. Men jag får väl ge mej till tåls.

Vi hade iaf tur med vädert i helgen! Och jag har hunnit suttit ute i solen och lyssnat på alla skotrar som blåser förbi på skoterspåret. Jag säger som syrran, en del borde inteligenttestas INNAN dom får sätta sej på skotern!!! Visst är det så att man ska ha skoterkörkort nu mer, eller har det utgått??? Sen har jag för mej att man int får köra på bilvägar, och deffenitivt int köra som en galning genom hela byn!!!! Det är som ett gäng tonåringar i mopedåldern som far genom byn i bland! OCH det är det ju int, det är vuxna människor!

Ja, jag lyssnade på fåglarna oxå.....och hörde ett konstigt fågelläte som jag int vet om jag hört förut.
OCH......man är ju liite skadad, ja int så lite heller, medan jag satt och njöt i solen, upptäckte jag att gräset var på väg att tina fram vid väggen...OCH genast började planteringsnerven att dallra! Man kanske skulle.......Det kanske går att....... Det skulle bli fint att.....Osv osv....OCH det är ju BARA 65cm snö kvar innan alla mina planeringar går att sätta i verket! =D Och OM jag nu skulle börja fantisera om nån NY plantering INNAN jag fått klart den jag redan håller på med....SKRIK att nu får du lugna ner dej!!!

Men jag har iaf börjat med att vila till mej inför säsongen, man kan ju int gå och värka ihop till dess. Jag har sovit i mina handledsvärmare nu två nätter, och svulnaden håller på gå ner...............men jag har int varit nån trevlig person i helgen skulle jag tro. När det värker så där infernaliskt, så slutar hjärnan fungera och man säger en del urbotat dumma saker.......plus att jag tillslut int mindes vad jag hette själv! Och man orkar int prata! Men nu verkar jag iaf veta vad jag heter och det är en fördel! =D

Var det nå mer???? Nää jag tror int det.....är det hockey ikväll??? JO det är det......men det barkar väl av åt fanders.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: