Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 15 mars 2009

Usch...jag känner mej som....

.....skäggiga damen! *ASG*

Vi har denna dag, +4,4 strålande sol, brottats med en bångstyrig hund! Men nu är hon klippt.......litegrann iaf. Kastade en plastkasse med hundhår! OCH det finns MYCKE hår kvar!
Men det känns ju som man har hår både i näsan, mun och i ögonen själv! TVI!! Är det ingen intelligent människa som kan hitta på en maskin, där man stoppar in hunden i ena änden, och det kommer ut en rentvättad och klippt i den andra?!

Min rygg och mina fingrar värker! Jag har klippt både med sax och trimmer, så jäkla tjockt var det. Vi hade väntat alldeles för länge.........stackars hund!

Men vi hade iaf tur med vädret! Grannarna har suttit ute och druckit kaffe dom........


Hoppas det är lika vackert i morrn, då ska jag ta mej tid att sitta ute en stund......mellan tvättarna och syltkokningen, nångång...... det är ju iaf inga skidor att hålla koll på.
Men skidskyttarna kom etta i kväll i staffeten, det var kul!

Har haft dotra hemma i helgen, hon skulle göra lite intervjuer till ett arbete i skolan. Så hon har farit kors och tvärs genom bygden och druckit kaffe och pratat. Idag var hon hos min syster, och hon började ju aldrig varken höras av eller synas på. Så jag var ganska säker på att syrran kidnappat henne! =D Men så småningom dök hon upp....hon skulle ju hinna med bussen till Umeå....så nu dröjer det väl framtill våren innan hon kommer hem igen. Men det är alltid lika roligt, även om det bara blir korta påhälsningar.

Ja.......nu kan jag int komma på nå mer å skriva om........så....

Ha det!

Inga kommentarer: