Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 6 mars 2009

Helg!!


ÄNTLIGEN!!
Jag ska ligga i hängmattan och dricka drinkar...........mja det kanske bäst vänta tills i sommar, men jag ska ta det lugnt, läsa bok, lösa korsord och se på friidrott! Vi far till stugan i helgen och kopplar av. Det ska vara födelsedagspartaj här hemma.
Ja...det är då inge väder för hängmatta heller....dimman har börjat lägra sej över kvarteret, som så många gånger för i veckan, surdimma!
Men vi har ett nytt skåp, ett vitrinskåp som ska tas om hand......den står mot väggen längst ner, men.....det fattas minst 5 cm längst upp! Så det måste dit nått under skåpen innan jag proppar den full med loppisglas!

Igår var jag på hantverk, vi blev int många, men vi pratade, pysslade och tog en kopp kaffe. Sen gick Anne och jag på Viking och käkade lunch.....hehehehhehe...DET blir nog fler gånger!
Var och fixade mina nyinköpta solglasögon, såna man bara fäster på glasögonen. Dom har int riktigt velat sitta där dom ska. Trodde ett tag att glasögonen blev för tunga av solglasögonen, för jag tyckte dom gled ner på näsan...."för jag såg ju över"...sen tyckte jag att om jag nu såg över, fasen vad bra jag ser! Vad går jag och har glasögon för???????? =D
Men det var solglasögonen som satt på sniskan, så jag såg ju genom mina glasögon!

Idag har det gjorts tårta.....det blev fleradagsfirande i år! Så nu har vi, sonen och jag druckit kaffe och käkat tårta, diskuterat musik, dans och lyssnat på musik, just nu sitter vi i var sitt rum, vid var sin dator och lyssnar på samma program, men olika musikstilar, dansmusik i den ena och hårdrock i den andra.....gissa vilket! ;-D

Och JIPPI AIK vann första matchen, likaså Luleå.....nu är det bara 6 omgångar kvar, ja det kan ju bli bara 4 oxå, för det är ju bäst av 7.

Ha en trevlig helg alla som tittar in! Vet int om jag kommer att kunna skriva i helgen, pga av friidrotten....hahahahha....nä ev. obrukbar D-link.
Byebye

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hårdrockarn!
Vilken god lunch vi åt.Ja dit ska vi fler gånger.Ha det så mysigt i stugan och hoppas att ni får fint väder.
Kram Anne