Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 4 mars 2009

Från skogsväg till motorväg!

Ja va då, tänker ni.......men sen det STORA snöfallet har våran gata sett ut som en skogsväg, det har int gått att mötas två bilar! Idag har det körts traktorer och lastbilar i parti och minut! OCH resultatet blev: en 4-filig motorväg med VÄLDIGT dålig beläggning! Det känns som att gå i strösocker! Men kommer det mer snö, så finns det plats och tinar det så blir det bart. OCH nu snöar det........

Har fått lite scrapbooking i huvudet, vilket ger en viss huvudvärk, måste lära mej att int sitta för länge! Och att det finns kvar, det är ingen som gör det åt mej.......det enda som försvinner är idéen. =D Jag skulle behöva stå vid ett ritbord och jobba, så jag slapp böja nacken så mycke. Men kul är det och det blir nog mer i morrn på hantverken.......om nu int alla har sportlov vill säga.

Har faktiskt varit på en riktig långpromenad idag, den första på flera veckor. Gick med en granne och hennes hund, som heter Millan. Det är bra att vovven får lite vovsällskap utimela, matte är int alltid så pratsam för hon kan int hundiska. OCH det blir mer motionerat med två vovvar, för vovvarna alltså. Det har int riktigt funkat mellan dom här hundarna ibland, men idag gick det bra, börjat tro att det beror på vem av ägarna som är ute med den andra hunden när vi träffs.....hm...

Ja Kiba är ju rolig......idag kom hon med ett ben till mej och jag trodde att jag skulle hålla i medans hon tuggade, men icke......hon går och tar ett eget ben och lägger sej på golvet och tuggar hej vilt! Undra om hon tycker att jag har det tråkigt eller gör för lite!? Toka!!

Har i o f s int gjort så mycke idag, men tråkigt har jag int haft! Har suttit och sett Mästarnas mästare som jag spelat in. OCH vad kan man säga om: "Hålla stången högt" HAHAHAHHAHAHAHA! Ja det är ju int första gången det hoppar grodor ur munnen på Elofsson. Ensam med tre brudar. Lite gitarrspel fick man höra, men jag är fortfarande nyfiken på vilken av låtarna på Nocturnal Rites cd "Grand Illusion", han medverkade i med sitt gitarrspel!
Ocxh Fosshaug fick en riktig ordentlig stöt! Tror han var påverkad länge, såg lite omtöcknad ut på duellen.


I morrn ja, då blir det stan, ja i vilket fall som helst, även om det int blir nå pyssel. Måste handla, måste ju äta! Och fylla på kylskåpet lite inför helgen, det ska vara partaj här då.....vi rymmer till stugan. Så imorrn fyller sonen år...23 hela år! Och jag minns när vi stod på öppnaförskolan, avslutningen och sa: Ja men det är ju iaf 6 låååånga år innan dom börjar högstadiet...jo pytt! HAHAHAHAHAHHA! Men man ska vara glad att dom väx upp och kan klä sej, äta och bestämma själv! När man har nog med sej själv i just dom delarna!!
Natti natti

Inga kommentarer: