Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 20 mars 2009

Så var man ett år älder då.....

.....ja, jag fyller ju int jämt, men varje år! =D
Så idag blir en lat dag, ska bara se till så jag får med det som ska med till stugan. Så det int blir som förra gången! Hälften hemma........ja, alltså int karln, men mat och grejor. Nu gjorde det ju inget, men det var attans att glömma godiset!!
Har gjort tårta på morgonen, så sonen och jag får tårta till kaffet, innan han drar till stan och tjejen. Dotra har ringt och förkylt grattat, hon har kommit på en present åt mej , så hon var väldans hemlighetsfull! Den får jag väl när hon kommer hem nästa gång, det blir väl till våren.
Ja våren ja......int helt fel att vakna och gå ut på promenad när det är +6 klockan halv åtta. Tyckte dessutom att jag hörde lärkan i morse.....men det kan det väl int ha varit??? Säkert nån sjungfrisk morgonpigg fink som fått vårfnatt!
Men, dom där meterologerna "löver" ju snö igen, lite deppigt, men det brukar tina fortare med lite nysnö......men det blir ju så fruktansvärt blött igen!!
Japp så vi drar till stugan ikväll, enda problemet är väl att AIK spelar på lördag och vi har int 9:an OM dom nu skulle sända den matchen........det är OOOOOOOOOOOLIDLIGT spännande!!!
OCH datorn ja, vi får se om vi får den att funka, ja den funkar ju, men vi har ingen nätuppkoppling just nu.
Japp det får räcka för idag! NU ska jag se skidor!
Bye bye och ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj man gratulerar! Hoppas dagen varit bra. Vi har förövrigt vårväder här nere i söder inte en flinga så långt ögat nåt. Tycker lite synd om er där i norr :)

Nim sa...

Grattis på den stora dagen, ta det nu bara lugnt och ha en bra dag.

Själv har jag varit på en låååång promis med hundarna så vi är alla helt utschasade, men vilken härlig dag. Skulle kunna vara ute hela dagen.

Kramar från Maj